נתניהו: "פועל לצירוף 'עצמה' ואלי ישי ל'בית היהודי'"

איתי גדסי No Comments on נתניהו: "פועל לצירוף 'עצמה' ואלי ישי ל'בית היהודי'"

במפלגת הליכוד טוענים כי במהלך הקמפיין, איחוד בין מפלגות הימין הדתיות לא יותקף אלא להיפך: "בניגוד לספינים, הליכוד לא יתקוף איחוד זה בשום צורה במהלך מערכת הבחירות – אלא להיפך"

אלי ישי ועו"ד בן גביר צילום: יעקב לדרמן
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחירות תשע"ט. אחר החשש במפלגות הימין מפני תקיפה במהלך הקמפיין מצד הליכוד, אומרים היום בליכוד: "ראש הממשלה בנימין נתניהו פועל לטובת איחוד בין "הבית היהודי", "האיחוד הלאומי", עוצמה יהודית" ואלי ישי במטרה להציל את גוש הימין ולמנוע אבדן קולות".

לדברי הליכוד "בניגוד לספינים, הליכוד לא יתקוף איחוד זה בשום צורה במהלך מערכת הבחירות – אלא להיפך".

כזכור, בימים האחרונים מפעיל ראש הממשלה לחץ רב על מפלגת "הבית היהודי – האיחוד הלאומי" להתאחד עם "עצמה יהודית" ואלי ישי. נתניהו סבור כי גוש הימין ירוויח מנדטים נוספים אם וכאשר חיבור שכזה יצא לדרך.

אתמול אמר ראש הממשלה כי הוא מקיים ביממה האחרונה שיחות טלפון עם ראשי מפלגות הימין, רבנים ואישי ציבור, על מנת להבטיח איחוד נוסף בגוש הימין שימנע בזבוז קולות. "בשעה שציפי לבני פורשת מהפוליטיקה כדי לא לבזבז קולות ולפגוע בגוש השמאל, וגנץ פועל לאיחוד עם אורלי לוי כדי לא להפסיד אף קול בשמאל – "הבית היהודי" ו"האיחוד הלאומי" חייבים לגלות אחריות ולפעול ללא דיחוי לאחד את כל הכוחות מימין, אחרת גוש השמאל ינצח, גנץ יקים ממשלת שמאל וזו תהיה בכייה לדורות".



0 תגובות